Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Yeastar Yeastar S50 VOIP  Centrale voor 50 gebruikers
Yeastar S50 VOIP Centrale voor 50 gebruikers
€525,00

Cheaper somewhere else?

Let us know!

088 - 00 86 000 info@telecomshop.nl

Yeastar S50 VOIP Centrale voor 50 gebruikers

Merk: Yeastar
|
Click to enlarge
€525,00 Excl. btw
€635,25 Incl. btw
 
 
Op voorraad (2)
|
Op werkdagen voor 16:30 uur besteld, de volgende werkdag in huis
Je hebt nog counting... uur
  • Kopen op rekening voor bedrijven op aanvraag
  • Achteraf en betalen in termijnen voor particulieren
  • Installatie op locatie op aanvraag
Informatie

Nieuwe Generatie VoIP Centrale voor max. 50 gebruikers en 25 gelijktijdige gesprekken

De S-Series Model S50 is de volwaardige telefooncentrale voor kleine bedrijven, Welke beschikt over hybrid technologie (VoIP/ISDN/Analoog). Daarmee is de PBX geschikt voor vele toepassingen zoals bedrijven met meerdere locaties, tot wel 50 gebruikers. Standaard met 4 module slots

Met enige kennis van IP telefonie is de installatie en zeker het  beheer zelf te doen. Natuurlijk kunnen wij dit ook voor u doen of alleen de centrale met toestellen voorconfigureren. neem hiervoor contact met ons op.
 
In combinatie met de IP toestellen van Tiptel en Yealink hoeft u door de Auto Provision functionaliteit bij het aansluiten van deze toestellen niets op de toestellen te configuren. Aansluiten op het netwerk, serienummer (MAC Adres) overnemen in de centrale en het toestel werkt direct.

Voicemail notificatie ziet u op het toestel en kunt u vanaf uw toestel afluisteren. Desgwenst krijgt u de voicemail als email naar u toe gestuurd. 

belangrijke gesprekken kunt u eenvoudig opnemen door tijdens het gesprek op *1 te drukken, of hiervoor een snelkeuze knop te programmeren op uw toestel.

Gaat u tijdelijk van uw werkplek weg dan kunt u uw toestel via het toestel of webbrowser omleiden naar een ander toestel of naar uw voicemail. Hetzelfde kunt u doen voor wanneer u ingesprek bent of wanneer het toestel na x seconden niet wordt opgenomen. Collega's die in dezelfde belgroep zitten kunnen vanaf hun toestel ook uw toestel opnemen (Call Pickup)
 
Met de ACD/Wachtrij functionaliteit kunnen wachtrijen gecreëerd worden voor afdeling met veel inkomend telefoonverkeer. Medewerkers kunnen zich in deze groepen in- en uitschakelen. Het doorverbinden naar een wachtrij kan gebeuren op basis van :
  • alle toestellen tegelijk
  • als eerste naar het toestel wat als langste nog geen gesprek heeft gehad
  • Het toestel wat het minst aantal telefoontjes heeft gehad
  • Random
  • Random met als voorkeur het toestel waarnaar in een eerder gesprek naar toe is doorverbonden.
Bellers in de wachtrij kunnen met een instelbare interval het aantal wachtenden en de verwachtte wachttijd horen.

** NIEUW **  Nederlandse systeemteksten 
 

Ondersteunde codec's:

G.711 A/u-law, G.726, G.729 A/B, GSM, Speex,
H261,H263,H263p,H264.


Mogelijkheden:

Attended Transfer

Doorschakelen met behulp van ruggespraak.

Blind Transfer

Wanneer een gesprek wordt doorverbonden zonder de ontvanger eerst te voorzien van ruggespraak.

BLF

BLF staat voor Busy Lamp Field, ofwel een indicatie van beschikbaarheid van andere telefoons aan de hand van een kleur toets op uw telefoon.

Blacklist

Een mogelijkheid om ongewenste bellers te benoemen, zodat deze niet meer naar het betreffende telefoonnummer kunnen bellen.

Call Back

Indien Call back is ingesteld zal een inkomend gesprek automatisch worden teruggebeld.

CDR (Call Detail Records)

Een overzicht van alle gevoerde gesprekken, met daarin datum, tijd en telefoonnummers benoemd.

Call Forward

Automatisch doorschakelen naar een extern telefoonnummer om de bereikbaarheid te vergroten.

Call Parking

Met deze functie kunt u een gesprek op een telefoon in de wacht zetten en op een andere telefoon weer uit de wacht halen.

Call Pickup

Een willekeurig gesprek of een gesprek van een specifieke telefoon aannemen vanaf een andere telefoon.

Call Routing

Het routeren van inkomende of uitgaande gesprekken aan de hand van telefoonnummer, afzender, tijd of keuzes.

Call Transfer

Automatisch of handmatig doorschakelen met en zonder ruggespraak.

Call Waiting

Deze functie is gelijk aan een wisselgesprek indien ondersteund of oude netwerken.

Caller ID

Het bepalen van nummerweergave is per extensie, per trunk mogelijk.

Conference

Een gesprek opzetten met meerdere bellers, of het gebruik van een conference waarbij meerdere gesprekken inbellen.

Define Office Time

Eenvoudig aangeven van kantoortijden voor aparte acties tijdens en buiten kantoortijd.

DISA (Direct Inward System Access)

Opgegeven telefoonnummers kunnen van afstand toegang krijgen tot de telefooncentrale, gelijk aan een direct verbonden telefoon (zie ook mobility extension).

Distinctive Ringtone

Verschillende beltonen afhankelijk van groepen in het adresboek (let op! dit werkt momenteel alleen met Yealink en Snom toestellen).

DID's

Trunk functionaliteit met de mogelijkheid om DID's/telefoonnummers te onderscheiden voor verschillende routering.

DND (Do Not Disturb)

De niet storen functie wordt aangestuurd door de telefoon, de MyPBX heeft op zijn beurt verschillende mogelijkheden om het gesprek af te handelen.

FAX (T.38)

Om faxen mogelijk te maken over VoIP is het T.38 protocol noodzakelijk.

Firewall

Een uitgebreide firewall welke handmatig is samen te stellen met daarnaast een actieve firewall welke de MyPBX permanent beschermd. 

Follow Me

Doorschakelen van de extensie naar een intern of extern telefoonnummer.

IVR (Interactive Voice Response)

Een IVR kan worden gebruikt voor een keuze menu (toets 1 voor sales... toets 2 voor support…).

Intercom/Zone Intercom

Met de intercom functie kan gaat een gebeld toestel direct op speaker (momenteel alleen voor Yealink telefoons).

Mobility Extension

Opgegeven telefoonnummers kunnen van afstand toegang krijgen tot de telefooncentrale, gelijk aan een direct verbonden telefoon (zie ook DISA).

Multi-language Voice Prompts

Systeem-audio's aanwezig in verschillende talen.

Music On Hold

Een gesprek welke in de wacht staat op een toestel of in een wachtrij hoort wachtmuziek.

Music On Transfer

Er kan muziek worden afgespeeld bij het doorschakelen van een gesprek.

MyTwins (Double System)

De MyPBX is standaard uitgevoerd met een dubbel systeem, zodat in geval van een crash (een stroom onderbreking) he systeem zichzelf eenvoudig kan herstellen.

OpenVPN

De MyPBX heeft de mogelijkheid om te verbinden via een OpenVPN koppeling.

One touch record

Het eenvoudig opnemen van het actieve gesprek (let op de opslag hiervoor is zeer beperkt), het betreft geen auto recording.


Auto Call Recording Alle telefoongesprekken worden automatisch opgeslagen op een netwerk schijf

Phone Provisioning

De MyPBX biedt de mogelijkheid om de configuratie naar de telefoontoestellen te zenden (dit is afhankelijk van het merk en type toestel).

PIN User (PIN Code Control)

Door middel van een pincode kunnen fucnties worden afgeschermd, zoals het bellen via een specifieke trunk.

Paging/Zone Paging

Een extensie kan binnen een belgroep een broadcast bericht versturen naar alle aangesloten telefoontoestellen.

Queue

Een wachtrij voor inkomende gesprekken, waar telefoontoestellen op aan en afgemeld kunnen worden. De beller heeft wachtmuziek tijdens het wachten.

Ring Group

Een groep van telefoontoestellen welke over gaan bij een inkomend gesprek. De beller heeft een kiestoon tijdens het wachten.

SMS to Mail/Mail to SMS

SMS versturen en ontvangen via email (deze functie is alleen beschikbaar indien er een GSM/UMTS module is geïnstalleerd).

Speed Dial

Een lijst met telefoonnummers welke door verkorte code kan worden gebeld.

Voicemail

Telefoontoestellen hebben de beschikking over een eigen voicemail of een of meerdere centrale voicemails.

Voicemail to Email

Voicemail berichten kunnen per mail worden verzonden.

Voicemail Forwarding

De ontvanger kan het gesprek direct doorzetten naar de voicemail.

Web Based Control Panel

De MyPBX kan volledig worden beheerd via de web interface.

Spy functions (Normal Spy, Whisper Spy, Barge Spy)

De spy functie kan op een extensie worden geactiveerd waardoor deze gebruiker mee kan luisteren en (eventueel) spreken.
 
 


Downloads

Linkus Deskop Cient (gratis)

* Download Linkus for Windows

* Download Linkus foor Mac

Linkus for Mobile Phones (gratis)

* Download Linkus for Android

* Download Linkus foor iPhone

 



Online Demo

De vraag; om even een kijkje te mogen nemen of om even te mogen 'spelen' met een MyPBX om een beeld te krijgen hoe het product eruit ziet en werkt, is  vaak voorbij gekomen.

Wij hebben hier nu een hele mooie oplossing voor ;

De Yeastar Online Demo voor alle Yeastar producten.
 

Bent u nieuwsgierig of wilt u uw klant een kijkje laten nemen op de webinterface van een MyPBX?

Klik op online demo MyPBX en log in op producten die u wilt bekijken!


Inloggegevens MyPBX: admin / password

Niet gevonden wat u zocht?
Laat ons helpen!
Specificaties
Product
Artikelnummer:YST_S50
EAN:6926150036925
SKU:YST_S50
Gewicht:1000
Tax:21%
Colli:1
Reviews
5,0/5
average of 1 review(s)
Door: Herrald M.
Datum: 27/10/2017

Fijne centrale, enorme vooruitgang ten opzichte van de oude mypbx die wel hadden. Vooral qua interface. Bellen en functionaliteiten zijn vrijwel gelijk. De oude werd niet meer geüpdatet, dat was de reden om deze te vervangen.

Schrijf uw beoordeling!
Schrijf uw beoordeling!