Verzenden & retourneren

Verzendinformatie

Besteld u voor 17:00 of bij sommige producten voor 21:00 dan wordt uw bestelling in veel gevallen al de volgende dag met DPD, DHL of PostNL bezorgd. Onze Mobile producten kunnen ee n iets langere levertijd hebben. Heeft u specifieke wensen met betrekking tot de verzending, bijvoorbeeld "b.g.g. afleveren bij buren" of "alleen afleveren op woensdag of donderdag" dan is er de mogelijkheid om dit aan te geven bij de bestelling. Wij proberen hier gehoor aan te geven maar kunnen niets beloven aangezien we hiervoor afhankelijk zijn van de vervoerder.

De status van uw bestelling kunt u volgen door in te loggen op onze site. Indien beschikbaar krijgt u automatisch de Track & Trace informatie per email verstuurd.

Verzendkosten:

Binnen Nederland 4,50 euro.  Gratis verzenden vanaf een orderbedrag van 50 euro

Binnen België 6 euro. Gratis verzenden vanaf een orderbedrag van 250 euro



Retouren of Ruilen

Vul het retourformulier in op: https://www.telecomshop.nl/service/aanmeldformulier-defecten-en-retouren/

Na ontvangst van het formulier krijgt u per email instructies over de vervolgstappen

Retourzendingen van zakelijke klanten worden alleen geaccepteerd onder bepaalde voorwaarden. Voor het afhandelen van retourzendingen zal een deel van de kosten (minimaal 25,00 euro), de zogenaamde ‘Restocking fee’ doorbelast worden. Computer producten hebben een restocking fee van 100 euro. Let dus goed op dat u het juiste besteld. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd mits deze worden geaccepteerd door de fabrikant of importeur.

Retourzendingen van consumenten worden alleen geaccepteerd als het artikel in een zo oorspronkelijk mogelijke staat worden geretourneerd en voorzien is van een RMA nummer wat u van ons krijgt als u het retourformulier heeft ingevuld.

De kosten voor het terugsturen naar ons zijn voor eigen rekening.  Zonder RMA nummer worden retourzendingen niet geaccepteerd.

Voor bedrijven en organisaties of als u buiten de gestelde voorwaarden een artikel terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze Klantenservice via [email protected] of op het telefoonnummer 088-0086000.

 

Hygiëne-uitzondering op het herroepingsrecht Gebruikte artikelen kunnen om hygiënische redenen niet geruild of teruggestuurd worden, zoals oordopjes, headsets en hoofdtelefoons. Dit omdat het product in aanraking is gekomen met het oor. Wanneer het product niet gebruikt is en de verzegeling niet verbroken is, dan geldt deze regel niet.