Klantenservice

Neem contact op
* Verplichte velden
Contactgegevens
  • Telefoon
    088 00 86 000
  • Adres
    Trasmolenlaan 12, 3447 GS Woerden
Veelgestelde vragen
1 Levertijden

Een groot deel van ons assortiment leveren we vanuit eigen voorraad. Wat u vandaag besteld kunt u dan binnen 1 tot 2 werkdagen verwachten. Heeft u iets dringends nodig informeer dan als eerste bij  ons wat de levertijd is.

Ja, zodra uw bestelling is opgehaald ontvangt u van ons een bevestiging. In de bevestiging staat ook een trackingnummer en link naar de track & trace site van TNT Post zodat u kunt zien waar het pakket zich bevind.

2 Garantie

Alle headsets m.u.v. bluetooth headsets en headsets met een aankoopbedrag < 50 euro: 2 jaar
Konftel vergadertelefoons: 2 jaar
Gigaset en Gigaset pro: 2 jaar
Siemens Gigaset professional toestelen: 1 jaar

Dialogic: 3 jaar
Cases / tasjes voor mobiele telefoons: 3 maanden 

Op batterijen/accu’s geld, ongeacht het merk, een garantie van 6 maanden na aankoopdatum

Op referbushied producten: 1 jaar of anders als dit vermeld staat.
 
Alle overige producten: 1 jaar

Voor de Gigaset consumentenproducten neemt u contact op met de Gigaset klantenservice op telefoonnummer 0900-3333102

Voor Gigaset pro en alle overige producten neemt u contact op met onze eigen klantenservice op telefoonnummer 088-0086000

Als wij ook het idee hebben dat het om een defect gaat en niet om een gebruikersfout zullen wij u vragen het defecte artikel in een degelijke verpakking naar ons terug te sturen samen met een kopie van de pakbon of fadtuur waaropu in het kort het probleem vermeld.

3 Verzenden en verzendkosten

Binnen Nederland versturen wij bestellingen met GLS, DHL en PostNL. Bestellingen naar het buitenland worden afhankelijk van de waarde verstuurd met PostNL of TNT Express.

Ja dat kan, neem voor tarieven en voorwaarden contact met ons op op telefoonnummer +31 88 0086000

Bij bestellingen kleiner dan 25 euro excl. btw rekenen wij  3,95 euro verzendkosten, onafhankelijk van de grootte, zwaarte en waarde.

Voor rembourszendingen en zendingen naar Belgie rekenen wij 6 euro excl. btw

4 Bestellen

Een bestelling via de website geniet de voorkeur. Maar bestellingen kunnen ook per fax of per email worden verstuurd.

Fax: 088-0086020
E-mail: [email protected]

Natuurlijk. Stuur de offerte aanvraag naar [email protected] en per omgaande ontvangt u een passende offerte.

Onze producten worden aangeboden tegen prijzen die ruim onder de adviesverkoopprijzen liggen. Maar....afhankelijk van het type product en het aantal kunnen wij wellicht extra korting geven.

Neem hiervoor contact op met onze verkoopafdeling op telefoonnummer 088-0086000 of e-mail: [email protected]

5 Bereikbaarheid

Tussen 09:00 uur en 18:00 uur kunt u ons op werkdagen telefonisch bereiken op telefoonnummer 088-0086000.

Ons faxnummer is 088-0086020

Om u het snelst van een antwoord te voorzien verzoeken wij u bij e-mail contact een mail te sturen naar het email adres van de juiste afdeling.

Algemeen:  [email protected]
verkoop: [email protected]
klantenservice: [email protected]

Onze voorkeur gaat uit om uw bestelling naar u te versturen. Is er veel haast bij of u komt uit de omgeving dan kunt u de bestelling afhalen.

Wij werken met verschillende magazijnen verspreid in Nederland.

Controleer wel altijd even bij ons of uw bestelling klaar is om afgehaald te worden. Telefonisch kan dit op 088-0086000

U kunt direct met iemand van onze klantenservice chatten via:





6 Betalen

Wat is iDEAL? 
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.


Hoe werkt iDEAL? 

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen: 

- U bestelt een product
- Kies iDEAL als betaalmethode- Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
- U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
- De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
- Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
- U ontvangt een bevestiging van uw bank
- U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

Voordelen voor u als consument iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden: 
- iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
- Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te  downloaden of een account aan te maken.
- U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank.
- iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.
- U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en zichtbaar in uw rekeningoverzicht.
- Uw naam en rekeningnummer worden pas aan de webwinkelier verstrekt nadat u de betaling heeft goedgekeurd. Anders dan bij creditcard-betalingen houdt u zo zelf controle over de verstrekking van deze persoonlijke gegevens.

Wat moet ik doen om met iDEAL te kunnen betalen? 
Betalen met iDEAL is het betalen van uw internet aankopen met internetbankieren bij een van de deelnemende banken. Wanneer u bij een webwinkel het logo van iDEAL aantreft dan kunt u daar met iDEAL betalen.

Heeft u nog geen toegang tot internetbankieren bij een van de deelnemende banken? Neem dan contact op met de bank van uw keuze om dat snel te regelen. Dan kunt u binnenkort al uw online aankopen met iDEAL betalen! 

AfterPay voert voor telecomshop.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen nadat u deze daadwerkelijk heeft ontvangen. 

U kunt bij telecomshop.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 100,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 150,00.

Let op: Alleen particulieren en geen bedrijven kunnen van AfterPay gebruik maken.

7 Klachten

Wij zijn al sinds het jaar 2000 actief en doen er alles aan om klachten te voorkomen.

Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt de klacht richten aan de klantenservice via het email adres [email protected] U krijgt altijd binnen 2 werkdagen een antwoord.

8 Wet " Koop op Afstand"

Als u iets koopt op afstand, gaat u niet naar een echte winkel. U koopt dan iets via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus. Bij kopen op afstand zijn u en de verkoper op geen enkel moment bij elkaar in de buurt. In de wet staat dat u zeven werkdagen bedenktijd krijgt als u een product op afstand koopt. U kunt het product dan thuis bekijken en bedenken of het product echt wel is wat u wilt hebben. Wilt u het product toch niet hebben? Dan kunt u uw geld terugkrijgen als u het product tijdens de bedenktijd terugstuurt. Deze bedenktijd heet ook wel zichttermijn.

De Wet Koop op Afstand geldt alleen bij consumentenkoop, oftewel een koop tussen een zakelijke verkoper (winkelier) en een consument. Een consument is iemand die per definitie niet handelt vanuit beroep of bedrijf. Iemand die een bestelling plaatst uit naam van een bedrijf, kan zich dus niet beroepen op het consumentenrecht.