VoIP Centrales

  • Geplaatst op
  • 0

Wat is een VoIP Centrale? En welke past nu het beste bij uw onderneming? Deze vragen bent u vast wel eens tegengekomen bij het uitzoeken van een geschikt communicatiemiddel voor uw bedrijf. Om te beginnen, leggen wij de voordelen uit van VoIP tegenover de reguliere communicatiemiddelen. En om u te helpen bij het kiezen van een VoIP centrale, zullen wij enkele merken uit ons assortiment uitlichten, en de voordelen van de producten benoemen. Door middel van het lezen van deze blog, zal u het nodige inzicht krijgen in VoIP centrales, wat nodig is voor het maken van een doorgronde keuze.

 

Wat is een VoIP Centrale?

 

VoIP staat voor ‘Voice over IP’, wat inhoudt dat u internet of een IP-netwerk gebruikt om telefonie te faciliteren. Net zoals uw internetgebruik via uw internetprovider gaat, loopt hierbij uw telefonie via uw VoIP provider. Ondernemers maken over het algemeen veel meer gebruik van de telefoon dan een particulier, wat ervoor zorgt dat de kosten aanzienlijk hoger liggen. Het voordeel bij VoIP is dat u tegen veel lagere tarieven kunt bellen dan bij een reguliere provider. Verder is het makkelijk te integreren in kleine of grote bedrijven. U zal als ondernemer vast wel gebruik maken van meerdere communicatiemiddelen, zoals online tools en applicaties. VoIP oplossingen bieden de mogelijkheid om al deze communicatie onder één interface te faciliteren. Hiermee houdt u eenvoudiger het overzicht van alle communicatiestromen binnen uw bedrijf.

 

Waarom moet u gebruik maken van VoIP en niet een andere zakelijke telefonie service? VoIP biedt u de mogelijkheid om wereldwijd te bellen, zonder enige restricties. De andere partij hoeft dus niet gebruik te maken van VoIP. Bij andere zakelijke services is het vaak wel het geval dat beide partijen gebruik moeten maken van dezelfde service, om communicatie soepel te laten verlopen. Verder is VoIP zeer eenvoudig om in te stellen.

 

Bij het aanschaffen van uw eigen VoIP centrale kunt u zelf de onderhoud, back-ups en uitbreidingen van uw systeem verzorgen. Dit zorgt ervoor dat u zelf in handen heeft in hoeverre u gebruik wilt maken van een optimaal communicatiemiddel.

Soorten VoIP Centrales

Vanzelfsprekend biedt de markt een breed scala aan VoIP centrales zodat u de VoIP centrale kunt kiezen die het beste bij u past. Het uitzoeken van de voor- en nadelen kan nogal tijdrovend zijn, daarom hebben wij een opsomming gemaakt die u zal helpen om de juiste keuze te maken.

 

  1. MyPBX: MyPBX biedt veel functionele oplossingen aan, dit is terug te zien in haar assortiment. In het assortiment komt u bijvoorbeeld producten tegen waarbij het aantal te gebruiken toestellen kan oplopen van 32 tot 500, hoe groot uw bedrijf dus is, hier vind u vast wel een oplossing. Verder biedt het merk tevens accessoires en uitbreidingsmogelijkheden aan, zodat u uw VoIP centrale helemaal kunt personaliseren naar uw wensen. Al deze aspecten van MyPBX weerspiegelen de flexibiliteit van MyPBX.

 

  1. Gigaset Pro: Gigaset Pro heeft hele systemen in haar assortiment, zowel als diverse toestellen en uitbreidingsmogelijkheden. Groeit uw onderneming, dan kan uw VoIP centrale van Gigaset Pro eenvoudig meegroeien. Het gemak is erg groot bij de producten van Gigaset Pro. Het bedrijf biedt namelijk veel draadloze varianten aan van haar toestellen. Gaat uw voorkeur uit naar een bedrade telefoon, of een draadloze telefoon? Beide opties zijn hier verkrijgbaar. Voor dagelijks gebruik en voor gebruik op grote schaal bent u hier op het juiste adres, Gigaset Pro heeft namelijk licenties en uitbreidingsmogelijkheden waarmee u de communicatie kunt voorzien in een groeiend bedrijf.

 

  1. Xelion: Xelion voorziet ieder bedrijf met een optimale oplossing op het gebied van communicatie. Of u nu een PC, laptop, smartphone of vaste telefoon gebruikt, met de geavanceerde technologie van Xelion zorgt u voor een optimale bereikbaarheid van uw werknemers en uzelf. Xelion heeft zelfs een unieke applicatie, waarbij uw vaste bedrijfsnummer altijd binnen handbereik is. Ideaal dus indien u, of uw werknemers, veel op reis zijn. Verder is de software van Xelion zeer flexibel, wat inhoudt dat de integratie met Outlook of een ander relatiebeheerpakket moeiteloos zal verlopen. Voor optimaal gebruiksgemak, de meest geavanceerde software, dan moet u bij Xelion zijn.

 

  1. Swyx: Swyx richt zich op het faciliteren van complete telefonie oplossingen voor klein en middelgrote bedrijven. Swyx is één van de Europese marktleiders op het gebied van telefonie. Swyz heeft een zelf gemaakt softwarepakket waarbij u alle communicatiemiddelen van uw bedrijf kunt integreren. Dit zorgt ervoor dat alle communicatie via hetzelfde interface gaat. In dit interface kan tevens media worden gedeeld tussen de gebruikers. Het interface van Swyx combineert spraak, e-mail, fax, chat en alle andere communicatiemethodes, zodat u geen andere applicaties hoeft te gebruiken. Om het samen te vatten: Swyx biedt een totaaloplossing voor alle communicatiemiddelen binnen uw bedrijf. Indien u geen zin heeft om gebruik te maken van meerdere applicaties, dan is Swyx de juiste oplossing.

 

Zoals u hierboven kunt lezen, biedt iedere aanbieder andere voordelen aan. De essentie van ieder product is echt hetzelfde. Indien u nog niet zeker bent van de beste keuze, kunt u vanzelfsprekend vrijblijvend contact met ons opnemen zodat onze experts u kunnen adviseren. Het installeren van een VoIP centrale kan namelijk een significante investering zijn, vooral voor kleine ondernemers. Wij willen u daarom zo goed mogelijk helpen om de juiste keuze te maken. Zodra u tevreden bent met uw initiële keuze op het gebied van het merk/systeem, kunt u ons altijd nog advies vragen voor eventuele aanpassingen of uitbreidingen.

 

VoIP centrales bij TelecomShop.nl

 

VoIP centrales zijn goedkoop te verkrijgen op onze website. VoIP Centrales nemen nogal veel technische termen met zich mee, daarom kunt u in ons assortiment een compact overzicht zien van de systemen, toestellen en eventuele uitbreidingen. Met behulp van dit assortiment, kunt u zelf bepalen wat voor u de beste oplossing is.

 

Verder werken wij met Telecompoints. Bij elke euro die u besteedt in onze webwinkel, ontvangt u 1 Telecompoint. Deze punten kunt u inwisselen voor één van de vele leuke cadeaus. U kunt tevens punten punten verkrijgen door mee te doen aan verschillende acties. Voor de volledige uitleg van ons puntensysteem klik hier.

Reacties

Wees de eerste om te reageren...

Laat een reactie achter
* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
* Verplichte velden

TelecomShop.nl

Wij worden door klanten beoordeeld met een 9 van 10 gebaseerd op 372 reviews.